piatok 2. augusta 2013

It´s Venice, baby!!!

Ja mám mnoho cestovateľských snov. A ďalším bolo ísť do Benátok. Ešte pred odchodom som si kúpila Beadeker (sprievodca), aby som si mohla o všetkom prečítať a naplánovať si trasu. V benátkach som strávila dva dni.Nebývala som priamo v Benátkach a tak som mohla vyskúšať taliansku dopravu.
Tak sa teraz pokochajte tým, čím som sa mohla ja naživo. :)

Amazing vievs of Venice


Beadeker mi veľmi pomohol pri spoznávaní Benátok. Boli v ňom už naplánované trasy, kade sa vybrať aby ste videli všetko čo chcete. Tiež vám ponúka rôzne nápady.


Ponte di Rialto

Piaza San Marco
Santa Maria della Salute

Italian Food

Benátky sú talianske mesto, takže je tu aj talianska strava. Ja hovorím, že kto neochutnal pizzu a cestoviny, tak ani v Taliansku nebol. Mali sme šťastie, že sme mali pri hoteli reštauráciu,kde sa nachádzali samé talianske špeciality. A pozrite sa aké dobroty som objavila v uliciach Benátok.
Výborné mandľové pečivo, ešte teraz mi tečú slinky







Florian je prvá kaviareň otvorená na Námestí svätého Marka. Je tradičná, môžete si sadnúť na námestie, vychutnať kávičku a živú klasickú hudbu

Chlieb obložený v talianskych farbách, mňam


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára